WhatsApp FaceBook send e mail

בריטני הגדולה

הקריירה של בריטני ספירס ידעה אינספור שערוריות אבל פעם אחר פעם היא ניערה מעצמה את הבלגן ושיחררה עוד להיט היסטרי. לקראת ההופעה הראשונה שלה בישראל, מלכת הפופ ב–20 השנים האחרונות מספרת למה היא ממש לא מפחדת מתחרות עם הזמרות החדשות שבאו אחריה, ומגלה שהבדידות כבר לא הורגת אותה

רז שכניק
21.06.17

"כל מה שקשור בלהיות בריטני ספירס הוא מדהים", עונה בריטני ספירס ומצחיקה לרגע את עצמה. "אני לא בדיוק יכולה לשים את האצבע על מה הדבר הכי טוב או מה הכי פחות טוב ב'להיות בריטני', כמו שאתה קורא לזה".

ומה זה בכלל להיות בריטני ספירס?

"אני לפעמים בהכחשה שאני אדם מפורסם. עמוק בפנים אני רוצה להיות אדם מאוד פרטי, אני מאמינה שאני כזו. כל הפרסום הזה הוא לגמרי יותר מדי עבורי. קשה מאוד להבין לפעמים את הגודל של זה. כשאתה צעיר ובהתחלת הקריירה, זה עוד איכשהו מובן, נכנסת לעולם כזה. אבל כשאתה מתבגר ורואה את התעשייה אתה אומר לעצמך, 'אה? זה מטורף'. יש לי את הרגעים האלה שאני רוצה להיכנס לאיזו תחפושת וללכת ברחוב כמו בנאדם רגיל. זה עובר לי לא מעט בראש".

לו יכולת לתת לבריטני ספירס בת ה־16 עצה אחת, מה היא הייתה?

"מאוד פשוט: תיהני מהרגע. זה משהו שקשה להבין כשאתה בתוך זה מגיל צעיר".

וזה לא משהו שבדיוק עשית.

"לא ממש. אני חושבת שבנעורים שלי די נהניתי. הייתי ילדה די נורמלית, טום בוי כזו. אבל שנות ה־20 שלי כבר באמת היו איומות. שנות ה־30 היו הרבה יותר טובות עבורי. למדתי להכיר את עצמי היטב".

מה עשית פחות טוב בשנות ה־20?

"אני חושבת שהייתי צריכה לעשות הפסקות לעצמי, בתוך הקריירה, לקחת אחריות על הבריאות הנפשית שלי. היו הרבה החלטות שנעשו אז עבורי, כאלה שלא אני באמת קיבלתי".

Overprotected.

"משהו כזה. החיים שלי היו יותר מדי בשליטה של יותר מדי אנשים, וזה לא באמת מאפשר לך להיות עצמך. במצב כזה, כשאתה לא הבנאדם על הקונטרול, אתה פחות מתרגש, יש פחות תשוקה לעשות את כל מה שצריך במוזיקה. כתבתי אז שהייתי אבודה, שלא ידעתי מה לעשות עם עצמי. הרבה פעמים ניסיתי רק לרצות את האנשים סביבי, כי בתוך תוכי אני פליזרית. יש רגעים שאני נזכרת בהם היום ואני אומרת לעצמי, מה לעזאזל חשבתי בדיוק?"

הנחש בהופעה עם I’m a Slave 4 U בפרסי MTV?

"למשל. זה היה די מפחיד. דבילי אפילו. לא הייתי חוזרת על זה".

מתי היית הכי קשה עם עצמך?

"השאלה היותר מדויקת היא מתי לא?"

 

הראיון המלא עם בריטני ספירס - ביום שישי במוסף "7 לילות" ובאפליקציית "ידיעות אחרונות"