ספקית האינטרנט בזק בינלאומי משיקה ללקוחותיה לראשונה שירות הגנה לרשת האינטרנט הביתית מפני ניסיונות לגניבת מידע ופרטי כרטיסי אשראי באתרים מתחזים.
השירות, המכונה Cyber Wall (חומת סייבר) — מתמקד בהגנה מפני הונאות סייבר שמטרתן גניבת פרטים אישיים וזהויות באמצעות התחזות לאתרים פופולריים, לספקי שירות וכדומה ("פישינג"), והוא פותח בשיתוף חברות אבטחה מהמובילות בעולם. בניגוד לתוכנות ההגנה המוכרות, המחייבות התקנה נפרדת על כל מכשיר, השירות החדש יותקן פעם אחת וייתן הגנה לכל המכשירים המחוברים לרשת האינטרנט הביתית.
החברה הודיעה גם כי מדובר בצעד ראשון במהלך כולל, בשיתוף חברות אבטחה נוספות, להרחבת מעטפת ההגנה ללקוחותיה. השירות יעלה 10.90 שקל לחודש.
ההגנה באמצעות השירות מתבצעת באופן אוטומטי על כל המכשירים הגולשים ברשת הביתית. כך, כאשר מנוי ייכנס לאתר מתחזה המזמין אותו להזין את פרטיו האישיים, ייפתח עמוד אזהרה של בזק בינלאומי המתריע על הסכנה, והוא לא יוכל להמשיך למסך הבא.
תופעת ה"פישינג" נפוצה בעיקר בכל הנוגע לנתונים פיננסיים וביצוע רכישות אונליין. ניסיונות ההתחזות הפופולריים ביותר הם לאתרים מובילים כמו אלה של אפל, פיי־פאל וג'ימייל, ודרך רשתות חברתיות או חשבונות מייל. על פי נתוני חברת אבטחת המידע קספרסקי, יותר מ־37 מיליון משתמשים חוו התקפות כאלה בשנת 2014.