WhatsApp FaceBook send e mail
צילום: אם.סי.טי

מר ריפליי בארץ: "כולם אצלכם לובשים ג'ינס"

מאת נווית זומר
15.06.16

"אני אוהב הכל בישראל. לאיטלקים הרבה תכונות דומות לישראלים". כך אומר מתאו סיניגליה (46), הבעלים של מותג הג'ינס היוקרתי ריפליי מאיטליה, שהגיע לביקור שותפים בארץ. סיניגליה האיטלקי הוא הבעלים של חברת פאשן בוקס, בעלת המותג ריפליי שמחזור מכירותיו השנתי כ־220 מיליון יורו.

 

הפרזנטורים של הג'ינס, שמחירו נע בין 600 ל־1,200 שקל, הם שחקן הכדורגל של ברצלונה ניימאר והדוגמניות הבינלאומיות אירינה שייק ואלכסנדרה אמברוסיה. סיניגליה לא מסתפק בזכיין מקומי, אלא שותף בעצמו ב־50% בעסקי ריפליי בישראל. שותפיו המקומיים הם שלום וגדעון מוליוב - בעלי קבוצת MGS, וכן רוני הרדי ויעקב פרץ.

 

על השאלה הקלאסית מה מאפיין את הלקוח הישראלי עונה סיניגליה "כולם כאן לובשים ג'ינס". הוא מחמיא לישראליות, שלדבריו "נראות מעולה".

 

מותג ריפליי נכנס לארץ לפני עשר שנים, כשבזמנו מצדה זאבי הייתה היבואנית. לפני מספר שנים עבר הזיכיון לשותפים החדשים, שמפעילים עשר חנויות של ריפליי ועשרות נקודות מכירה. עכשיו עומדת הרשת בפני תנופה מחודשת. חנויות חדשות ייפתחו והרשת תעבור שיפוץ מאסיבי, כאשר הראשונה היא חנות הדגל בקניון רמת אביב ולאחריה החנויות בנמל תל־אביב ובטיילת של אילת.

 

מה יהיה הלוק החדש של החנויות?

 

סיניגליה: "המראה הכבד, החשוך, אפשר להגיד הגותי הוא כבר 'פאסה'. עכשיו הכל יהיה פשוט, נקי וקליל כאשר המוצר ולא הדקורציה הוא העיקר. אנחנו גם בוחנים אפשרות לפתוח חנות בתוך חנות בחנויות אופנה מובילות".

 

למה ג'ינס צריך לעלות 1,200 שקל?

 

"המחיר של ריפליי נמוך מהערך שאנחנו נותנים. אנחנו מהחדשנים בתחום. פיתוח ה'היפר פלקס' הזניק אותנו: שילוב של לייקרה בתוך סיבי הכותנה שנותן תנועתיות וגמישות לג'ינס, ללא מגע סינתטי על העור. פיתוח נוסף הוא ה'סיקרט טאץ'' עם סיבים מתקדמים שנותנים מראה קטיפתי ומגע משי. בנוסף אנחנו לא מייצרים בסין מטעמי איכות. הייצור נעשה בתוניסיה והפינישים באיטליה".