רשת הטיפוח והבישום אפריל משיקה לראשונה מותג פרטי. בשלב זה כולל המותג הפרטי אפריל מוצרי טואלטיקה, כמו קרמים לגוף ולידיים, קרם גרגירים לרחצה ולקים לציפורניים. הפריטים מיוצרים בצרפת ונמכרים במחירים עממיים, גם בסניפי הרשת בחו"ל. רשת אפריל נמצאת בבעלות חברת בוגרט, יצרנית הבשמים מפריז, ומפעילה בארץ 36 סניפים.
"באמצעות המותג הפרטי אנחנו פונים גם לקהל צעיר יותר או רגיש יותר למחירים. בהמשך נרחיב את המותג הפרטי גם לתחום האיפור", אמר מנכ"ל הרשת ארז חלבי.
לדבריו, אין בארץ מבצעים אמיתיים בתחום הבשמים. "זה רק למראית עין. מנפחים מחירים לצורך ההנחה. לפני שנה הכרזנו שסיימנו עם מבצעים על בשמים ונמכור במחיר הרגיל. המשביר מוריד 60% ומגיע למחיר שלי. הצרכן לא פראייר. הוא עובר ובודק. אולי במשביר יש קהל יותר מבוגר ושמרן שמושפע מקמפיינים ומבצעים".
אתם מנסים להתחרות בסופר־פארם עם המותג הפרטי שלה?
חלבי: "סופר־פארם מחזיקה מוצרים ברמה סבירה, במחירים הכי טובים. אצלנו יש פחות התחשבות במחיר, אבל הבטחה שזה קרם איכותי המיוצר בצרפת. אין אצלנו קרם גוף ב־10 שקלים, לכן אני לא בזירה שלהם".