פקיד? קבלו את הרובוט של לאומי. בנק לאומי משיק את Leumi Digital Chatbot - רובוט חכם שיספק ללקוחות הבנק מידע אודות סניפים ושירותים, בקלות ובמהירות.
בשלב הראשון יאפשר השירות ללקוחות הבנק לנהל צ'ט וירטואלי עם רובוט חכם, דרך פייסבוק מסנג'ר, כדי לאתר את הסניף הקרוב למקום הימצאם ולקבל מידע על הסניף.
הצ'ט־בוט מבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת (AI) והוא יאפשר, בעתיד הלא רחוק, גם קבלת מידע מותאם אישית, לרבות הצעות למוצרים ולשירותים בנקאיים בהתאם לפרופיל האישי של הלקוח. טכנולוגיית הצ׳ט-בוט נחשבת לחדשנית בעולם, כאשר השימוש בה נמצא במגמת עלייה מתמדת. מבין העוזרים הווירטואלים המוכרים בעולם ניתן למנות את Siri של אפל ו־Alexa של אמזון. על פי חברת המחקר Gartner, כ־38% מהצרכנים האמריקאים משתמשים כיום בעוזרים וירטואלים באמצעות מכשיר הסמארטפון שלהם.
בשלב הפיילוט, שיחל בימים הקרובים בערוץ 'לאומי פייסבוק מסנג'ר' החדש, יתאפשר איתור סניפים בהתבסס על מיקום. לאחר שהלקוח ישתף את מיקומו, הצ'ט־בוט יספק לו מידע אודות הסניף הקרוב למיקומו, כולל שעות פעילות, שירותי כספומט (כולל משיכת מט"ח) ומידע על נגישות לבעלי מוגבלויות.