מי שמנהלים את המגעים המתקדמים ביותר עם אנשיה של ספירס הם אנשי קבוצת מועדוני המוזיקה זאפה, שכבר הביאו בעבר לארץ שמות כמו דייויד גואטה, ג'ייסון דרולו ודי אנטרווד. טיוטות מחיר כבר הוחלפו בין הצדדים וחתימה עדיין אין, כמו גם שריון כלשהו בפארק. אבל זאפה לא לבד במערכה וגם בקבוצת בלוסטון הפקות מנהלים מגעים עם כוכבת הפופ האמריקנית, מה שבסופו של דבר מצביע על תהליך תמחור שיתבצע.
בבלוסטון מביאים הקיץ את אירוסמית' ומאחוריהם הפקות כמו בון ג'ובי, וואן ריפבליק ואנריקה איגלסיאס. התאריך שהוצע למפיקים: מאמצע חודש יוני 2017 ומעלה.
"ספירס נתנה אור ירוק להופעה בקיץ הבא", מסביר גורם המעורה במשא ומתן, "עכשיו זו שאלה של מחיר ושל טיימינג".
מדוע טיימינג? כי בקיץ שבו מופיעים שלושה שמות גדולים כמו אירוסמית', ביבר וגאנז, יש חשש שמופע רביעי גדול לא יביא את כמות הקהל המצופה. כדי להרוויח על מופע כמו של ספירס, שתגבה בסביבות שני מיליון דולר, הפארק צריך להתמלא ב־35 אלף איש לפחות. "ביבר מתכתב עם קהלים דומים", מסביר אותו גורם, "וזו דילמה של ממש אם להביא את בריטני לקיץ הקרוב או לזה שאחריו. אנחנו מאוד מתלבטים".
בקבוצת זאפה אומרים בתגובה, כי "כל שנה לקראת הופעות הקיץ מתחילה מסכת הימורים ושמועות לגבי שמות. מבטיחים לעדכן בהמשך".
מבלוסטון סירבו להגיב לידיעה.
הטור האחרון של ספירס באירופה נרשם בשנת 2011, עם הסיבוב של האלבום Femme Fatale, שנחשב לאחד המוצלחים בקריירה שלה. הטור התחיל במארס 2011 ורשם הכנסות של כ־69 מיליון דולר ו־700 אלף צופים. מאז, לא יצאה בריטני ביץ' מחוץ לארה"ב, בוודאי שלא לסיבוב רשמי, ומדצמבר 2013 היא חיה באושר ועושר בלאס־וגאס, שם החלה את הופעותיה במלון פלנט הוליווד תחת הטייטל Britney: Piece of Me. החוזה הוארך שוב ושוב, לאור הצלחת הטור, ובמסגרתו היא תחזור להופעות בווגאס מה־11 בינואר עד ה־20 במאי 2017 ואז היא תהיה חופשייה לדרכה.
בשנה שעברה ספירס ניהלה מגעים על בסיס אפשרי של טור חדש בפתח, שלא יצא בסופו של דבר אל הפועל. הצעות המחיר ששלחו אנשיה כעת למפיקים בישראל מסמנות שהפעם טור כזה צפוי לצאת לדרך, סביב אלבומה החדש Glory. "אני מאוד רוצה לצאת לטור", אמרה ספירס באחרונה, "זה יהיה כיף גדול לראות את המעריצים שלי, אשר אינם מגיעים ללאס־וגאס. אני מאוד אוהבת את ההופעות שלי בווגאס, אבל לפעמים יש בי עקצוצים לצאת שוב לטור בעולם. זה בדם שלי".