קבוצת "יינות ביתן" משיקה את הרשת הרביעית של הקבוצה, רשת חרדית כשרה למהדרין ושמה "שוק מהדרין", בהשקעה של 5 מיליון שקל. יינות ביתן, שבבעלות נחום ביתן, היא הרשת השנייה בגדולה בישראל לאחר רכישת מגה, והיא מונה כ־200 סניפים בפריסה ארצית. שוק מהדרין מצטרפת לרשתות הנוספות בקבוצה: יינות ביתן, "יינות ביתן שוק" ו"מגה בעיר".
הרשת החדשה תמנה 17 סניפים, שהוסבו מסניפי יינות ביתן ורשת זול בשפע אותה רכשה יינות ביתן ב־2016. זו ההשקה הראשונה של הקבוצה מאז שרכשה את מגה בעיר ביולי. הסניפים נפתחו אתמול מאילת ועד טבריה, בשכונות ובאזורים עם ריכוזי אוכלוסייה חרדית, שהותאמו לה כשרויות במזון, בלבוש העובדים, באריזות, ועוד. ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של יינות ביתן: "זהו צעד אסטרטגי ראשון שאנו עושים לאחר רכישת רשת מגה, שאיפשרה לנו להתרחב לנתח שוק נוסף".