גם קוקה־קולה ישראל מצטרפת למגמה של הפחתת הסוכר. החברה משיקה סדרה חדשה של פיוז טי, מותג התה הקר, במתיקות מעודנת תחת השם Fuze tea Herbal בטעמי פירות: מנגו, קמומיל ואגס מרווה, ובשילוב תמציות צמחי תבלין. בסדרה החדשה יש 24 קלוריות בלבד ל־100 מ"ל ו־5.8 גרם פחמימות.
לשם השוואה, בפיוז טי אפרסק רגיל יש 33 קלוריות ל־100 מ"ל והוא מכיל 7.9 גרם פחמימות. הפיוז טי דיאט מכיל 6 קלוריות בלבד ל־100 מ"ל ו־1.3 גרם פחמימות. ראוי לציין כי לא מדובר במשקה דיאט המכיל ממתיק מלאכותי אלא במשקה מופחת סוכר. המשקה המופחת מכיל מים, סוכר 3.2%, פרוקטוז (סוכר פירות), 2.5% מווסתי חומציות, תמצית תה טבעית 0.1%, חומרי טעם וריח טבעיים, מעכב חמצון (חומצה אסקורבית) ותמצית מרווה 0.1%. על האריזה מצוין כי המשקה אינו מכיל פרי.
המותג tea־Fuze מציין את שנתו הרביעית מאז שפוצלה השותפות העולמית על המותג נסטי בין חברת נסטלה וחברת קוקה־קולה. נסטלה נשארה עם השם המקורי נסטי, שבישראל מופץ על ידי טמפו, ואילו קוקה־קולה קיבלה את המרשם והשיקה את המשקה עם מותג חדש, פיוז טי, שמוביל בשוק התה הקר בישראל.
הטעמים החדשים יושקו בבקבוקים של 1.5 ליטר שיוצעו למכירה בכל רשתות השיווק, וגם בבקבוקים של 500 מ"ל שיוצעו למכירה בחנויות נוחות.