WhatsApp FaceBook send e mail
צילום : ידיעות אחרונות

בטור התחלה

קרם דה–לה קרם

שירי גלס
27.09.17

כבר כמה שבועות שקשה להתעלם מצונאמי התגובות ברשת לגבי קרם PROPHECY מבית חוה זינגבוים. הקרם מבטיח פיתוח טכנולוגי פורץ דרך של אוניברסיטת בר אילן שהצליחה למזער פולימר של חומצה היאלורונית, וכך מתאפשרת לראשונה החדרה של החומצה אל תוך שכבות העור העמוקות. התנדבתי לערוך מחקר בלתי מדעי בעליל (רק כי חברות לחצו עליי, כן?), ויצאתי למסע של שישה שבועות שימוש בקרם.

 

7 מסקנות לאחר שימוש בקרם PROPHECY:

 

1. חמודה, את כבר לא בת 20. בשבועות האחרונים בהיתי בפנים שלי תוך כיווץ ויישור, כמה עשרות פעמים ביום. המסקנה היא חד־משמעית, עברתי את גיל 20.

 

2. חמודה! את כבר לא בת 20! יוהו, איזה כיף! את סימני הגיל המהממים שלי הרווחתי ביושר, ואיתם הגיעו התבגרות והשלמה שמאפשרות לי לעשות באמת־באמת מה שבא לי. מסקנה חשובה, עם או בלי קמטים.

 

3. יא, העור שלך נראה מעולה! אף אחד לא חשב שהזרקתי, ובטח שלא מתחתי את הפנים. אבל מהתגובות לא יכולתי להתעלם. העור נראה אחיד ובהיר, ומעט מלא ותפוח יותר, ומכאן חלק יותר.

 

4. אפקט סינדרלה. למרות שהקרם מבטיח אפקט מצטבר וספיגה ארוכת טווח של החומצה, אני הרגשתי את המראה החלק בעיקר לאחר השימוש. זה לא חסרון בעיניי, כי זה אומר שכמו איפור, בא לך מראה מושקע וצעיר יותר? אחלה, מרחי את הקרם.

 

5. אולי תשתי משהו? אחת התכונות הבולטות של חומצה היאלורונית היא היכולת לספוח אליה כמות גדולה של מים. ולכן, תכלס אם בא לך לשתות 4 ליטרים ליום במקום לרכוש קרם ולמרוח פעמיים ביום, אולי תגיעי לאותה תוצאה. לא תדעי עד שלא תנסי.

 

6. אפקט של הזרקה? לא ממש. אבל בהחלט אפקט ממוצק יותר. נדמה לי שהתוצאה הטובה ביותר נראית בעור צעיר בעל קמטוטים דינאמיים, כאלו שנעלמים כשהפנים מתיישרות. לגבי עור בוגר ומקומט מאוד? נראה לי שהייתי מפנה ללשכתו של פלסטיקאי מוכשר ולא למדף התמרוקים.

 

7. להיות עם, להרגיש בלי. מי שהחליטה כמוני, שהזרקות לא באות בחשבון (לפחות בשלב הזה), יכולה להרגיש את אפקט החומצה ההיאלרונית באופן בלתי מחייב. אין חשש שלא תאהבו את התוצאה, אין חשש לתופעות לוואי, ומחר בבוקר אפשר להחליט שלא מתאים לכן יותר ולהיפרד ממריחת הקרם.

 

מחיר: 575 שקל, להשיג אצל הקוסמטיקאיות הרפואיות P.M.E העובדות בשיטת חוה זינגבוים.