זה היה רק עניין של זמן, עד שדור האני־העצמי ימציא לעצמו גם תכשיטים על פי בחירה ועיצוב אישיים. הדבר הסתייע בעזרת מותג התכשיטים הבינלאומי "פנדורה", ששיווק לעולם בהצלחה את התכשיטים המודולריים לדור הסלפי. מה זה אומר? שאתם בוחרים את הצמיד או השרשרת ומוסיפים להם תליונים וקישוטים ומרגישים לרגע אחד איך זה להיות מעצבים.
ולא סתם מעצבים, אלא כאלה שמשחקים במגרש של הגדולים שכן ב"פנדורה" נקטו בשיטה מוכרת ובדוקה של רשתות אופנה רבות בעולם, כשהזמינו מעצבים חיצוניים לעצב עבורם קולקציה ייחודית שמתוכה ניתן להרכיב את תכשיטי דור הסלפי. השניים שנבחרו הם פיליפו פיקרלי ופרנצ'סקו טרזו, שלא רק אוחזים בשם ובלוק איטלקי טיפוסיים, אלא גם מתהדרים בניסיון רב־שנים בייעוץ למותגים גדולים. אחרי שייעצו לדיור ולראלף לורן, עיצבו שני האיטלקים החמים את ליין התכשיטים החדש של פנדורה, שנקרא “שיין", ושניזון מהשפעות איטלקיות חזקות. “אנחנו לא מסתכלים על תכשיט כעל מוצר, אלא כעל סיפור, אגדה", אומר פיקרלי. “כך עובדים בעולם האופנה - בונים סיפור ועליו מלבישים קולקציה. בעולם התכשיטים הקונספט הזה עדיין נחשב חדש".
במובנים רבים, "פנדורה" שכרה את שני המעצבים כדי להמציא את עצמה מחדש. המדובר במותג התכשיטים השני בגודלו בעולם, אחרי טיפאני, לפי מכירת פריטים לשנייה. בישראל אוחז המותג ב־17 סניפים עצמאיים ונמכר גם ברשת "ג'קי או". אחרי הפריטים האיקוניים של המותג, נדרשו גם קולקציות מיוחדות, כדי שהמותג לא יישאר תקוע מאחור.
נשים קונות היום תכשיטים לעצמן. הן לא צריכות גבר. כמה זה שינה את העיצוב?
“לחלוטין. אנחנו מעצבים תכשיטים רבים ולא רק טבעות אירוסין ונישואין. אנחנו שמים דגש על שרשראות וצמידים, שכל אישה צעירה יכולה לרכוש לעצמה".