WhatsApp FaceBook send e mail
צילום : ידיעות אחרונות

דין בוגד: כדור בראש

יהודה נוריאל
17.06.18

מכינת עלי הכריזה מלחמה על מדינת ישראל. לא מדובר בעוד התבטאות תימהונית של "עשב שוטה", אלא בתורת חיים שיטתית, גזענית, אלימה, נגד חילונים, נשים, להט"בים, ערבים, הבוקעת מצמרת המוסד. האחרונה בתור היא משנתו של הרב יוסף קלנר, שנחשפה בסוף השבוע ב"ממלכתיות" של עו"ד יאיר נהוראי.

 

"לא לשמור תורה ומצוות זה חוסר מוסריות ובוגדנות לאומית", אומר קלנר, "זו מילה נרדפת לכך שהאומה תושמד. זה נקרא להשמיד עם". מה העונש לשותף בהשמדת העם היהודי? "דין בוגדים בכל מקום זה כדור בראש", פוסק קלנר. "בסדר, כיום לא עושים את זה בקלות... זה עסק של המדינה להחליט". הנה האקדח על השולחן. עכשיו רק צריך תלמיד נלהב, עם חסינות של בעל כוונות טובות. המטרה: אתם ואני.

 

קלנר לא לבד, ואסור שזה ייעצר בו כשעיר לעזאזל בודד. רוח רעה אופפת את "המכינה הישיבתית לצה"ל בני דוד", המכשירה את קציני צה"ל ומחנכי הדור. החל ברב אלי סדן, מייסד וראש המכינה, שקיבל מהשר בנט את פרס ישראל למפעל חיים ב־2016, שמגדיר לחייליו את "האויב" במילים: "אנשים שהשתלטו על התקשורת, הסרטים והתיאטרון, וחלק גדול מהמוזיקה ומערכת המשפט, וחלק גדול מאנשים מרכזיים באקדמיה".

 

סדן הוא גם הומופוב ששולח אנשים עם "נטייה הפוכה" לטיפול אצל הרב יגאל לוינשטיין, העומד לצידו בראש המכינה - אבי "נאום הסוטים" המבקש "להדביר" נטייה מינית כאילו הייתה מחלה. לוינשטיין, שעובר מהדברת להט"ב לטיפול בנשים, וחוזר, כמו קלנר, לטוהר הגזע האורתודוקסי: "הנשים שלנו קדושות וצנועות... שיגעו לנו את הילדות. מגייסים לנו אותן לצבא. הן נכנסות יהודיות - הן לא יהודיות בקצה, לא במובן הגנטי. כל מערכת הערכים שלהן תשתבש". איך אמר קלנר: "הנשים בימינו הן כלום. טימטמו אותן". בחורילות.

 

ומשני אלה למספר 3, הרב אליעזר קשתיאל, ראש הישיבה לבוגרי צבא. זה שעבורו ספרים חילוניים הם "זבל, סירחון, טומאה... תמצא מקום מסודר ותשרוף אותו". במקום שבו שורפים ספרים, שם גם יפתחו בג'יהאד יהודי. וכך מטיף אותו קשתיאל: "גם אם לא היו יורים עלינו אפילו כדור אחד, גם אם תושבי חבל עזה היו מגישים לנו פרחים עם מכתבי אהבה וציורים של לבבות, היינו מחויבים - בשבת! - לפתוח במלחמה כדי לכבוש את ארץ ישראל".

 

מכינת עלי היא עסק אשכנזי־סרוג עם ניחוח נפוטיזם. במספרי 4 ו־5 שלה, תמצאו את הרב יהודה סדן, הבן של אלי, והרב עקיבא קשתיאל, אחיו של אליעזר - ראשי “הישיבה הגבוהה”. ואנחנו משלמים על זה: כ־300 אלף שקלים בשנה שכר לראשי המכינה, כ־10 מיליון שקלים למוסד - ועוד הרבה יותר מזה בהשחתת צלם מפקדי צה"ל היוצאים מהמקום והמדינה כולה. בהנהגתה הנוכחית, המכינה מהווה סכנה לאומית, לא פחות. אלא שאת הניסיונות הקלושים לטפל בה, אפילו משמעתית, על ידי שר הביטחון, בלמו עד כה היועמ"ש מנדלבליט ושר החינוך בנט.

 

אז כל עוד המדינה ממשיכה להכשיר את חממת השנאה הזו, האחריות עוברת אליכם. האם אתם - חילוני, מסורתי, אישה, להט"ב, דמוקרט־ציוני - מוכנים להפקיר את עתידכם בידי סדן "האויב", קלנר "האקדח", לוינשטיין "המדביר" וקשתיאל "המשמיד"? האם תשלחו את ילדיכם לשרת תחת מפקדים שספגו את התורה הג'יהאדיסטית, המטיפה נגדכם ממש, "הבוגדים"? אם אתם חפצי חיים, התשובה חייבת להיות לא. √