WhatsApp FaceBook send e mail

עיכוב החבילות של אסוס: "בשל תקלת מחשב שתוקנה"

מירב קריסטל
16.04.19

סוף לעיכובי החבילות מאסוס: אחרי חשיפת "ממון" אתמול על דרישות לגביית מס גם בהזמנות מתחת ל־75 דולר, חברת השילוח APG האוסטרלית מסרה לשותפותיה כי מדובר ב"תקלת מחשב שתוקנה". אתמול פורספ כי חלק מלקוחות אסוס שבחרו בחברת השילוח הישראלית HFD e post קיבלו מ־APG דרישת מס, וכך חבילות עוכבו או הוחזרו לשולח. החברה ויתרה על התשלום הנוסף כשפנו אליה דרך פייסבוק.

 

APG היא כיום חברה־בת של הדואר האוסטרלי, שבעבר נקראה AGS. התופעה החלה בסוף מארס ורלוונטית לחבילות שהגיעו ל־APG עד 11 באפריל.

 

מ־HFD נמסר ש־APG דיווחה לה שישראלים כבר לא יקבלו הודעה כזו. לפי חברת עמילות המכס געש, APG דיווחה לה שמי ששילם יזוכה, ודרישת התשלום תבוטל. "מי שזכאי וטרם פנה לחברה, שיפנה אליה", נמסר. "הם אמרו שהם לא יזניחו אף לקוח".