WhatsApp FaceBook send e mail
צילום: שאטרסטוק

סופר־פארם תחקה את הקונספט של רשת ספורה

בתכנון: מגה־סניפים עם חוויית קנייה שמדמה רשתות למכירת מוצרי טיפוח בחו"ל ויכללו גם עמדות טיפולים • הסניף הראשון: במתחם G בראשל"צ

מאת נווית זומר
20.11.19

שינוי הכיוון של סופר־פארם: ל"ידיעות אחרונות" נודע שהרשת תקים מגה־סניפים חדשים, עם חוויית קנייה שמדמה רשתות למכירת מוצרי טיפוח בחו"ל. המודל: סניפי הדגל של ענקית הקוסמטיקה Sephora, כמו זה שבניו־יורק.

 

בסניפים יהיו עמדות למגוון טיפולים, כמו מניקור־פדיקור, טיפול שיער או עיצוב גבות. נבחן אף כי אלה יינתנו בחלק מהמקרים כהטבה או חינם.

 

גם עיצוב הסניפים יהיה משודרג. סניף ראשון כזה ייפתח במחצית הראשונה של 2020 במתחם G בראשל"צ ויתפוס שתי קומות ו־1,300 מ"ר - פי שלושה מסניף ממוצע של הרשת.

 

הקומה הראשונה - בה פועל סניף סופר־פארם רגיל, שיתרחב - תוקדש כולה לנושא הביוטי: עמדות משודרגות של מותגים מובילים בהם יוצעו הטיפולים. בקומה השנייה תהיה מחלקת דרמו־קוסמטיקה גדולה - תחום צומח המשלב בין עולמות הבריאות והיופי. כן יהיו מחלקה דנטלית, מחלקת תינוקות, וכמובן בית מרקחת, ליבת הפעילות של סופר־פארם.

 

ההשקעה בשדרוג חוויית הלקוח נדרשת נוכח התחרות ב־Be (לשעבר ניו־פארם), שבסניפיה החדשים נותנת דגש על עיצוב וביוטי. עם זאת, גורמים בסופר־פארם טוענים שהם מכוונים לרכישות הקוסמטיקה של ישראלים בחו"ל, כשמתברר שאלו מונעים לרכישה לא רק על ידי המחיר, אלא גם על ידי חוויית הקנייה ברשתות הזרות.

 

דני לוזון, משנה למנכ"ל הרשת, אמר ל"ידיעות אחרונות": "מדובר בחוויה משודרגת. בעידן שבו התחרות גוברת - הן מצד החנויות בחו"ל, עקב עלייה מתמדת בתנועת הנוסעים מישראל, וגם כאשר האפשרויות באונליין עבור הצרכנים גדלות כל הזמן - חשוב לנו להמשיך להשקיע בחוויה הפיזית, לחדש ולהפתיע. בכל העולם רואים שבקוסמטיקה אין תחליף ליכולת להתנסות, לגעת ולהריח".

 

פריסת החנויות בקונספט החדש תתבצע גם בקניון עיר ימים נתניה, ממילא ירושלים וקניון מודיעין.

 

מה יכלול הסניף החדש

ˆ עמדות טיפולים, מחלקת דרמו־קוסמטיקה, מחלקה דנטלית, מחלקת תינוקות ובית מרקחת

 

ˆ 1,300 מ"ר שייפרסו על שתי קומות

 

ˆ הסניפים הבאים: בעיר ימים נתניה, ממילא ירושלים וקניון מודיעין