WhatsApp FaceBook send e mail

הקרב על הנוסעים: פליי קארד מתחמשת בשיתוף פעולה עם שופרסל

אל על מחזירה מלחמה אחרי השקת כרטיס פליי מקס - עם יחס המרת נקודות מועדף לרוכשים בקבוצת שופרסל

מאת נווית זומר
28.11.19

אחרי שחברת האשראי MAX טילטלה את השוק והשיקה כרטיס אשראי שמאפשר צבירת נקודות לכל חברות התעופה, אל על מחזירה מלחמה: לראשונה רוכשים ברשתות שופרסל ו־BE (ניו־פארם לשעבר) שייקנו באמצעות כרטיס האשראי פליי קארד ייהנו מצבירת נקודות כפולה החל מדצמבר הקרוב.

 

לפי הסכם שיתוף הפעולה של אל על ושופרסל, לקוחות שופרסל שישלמו בכרטיס פליי קארד יקבלו יחס צבירה מועדף: נקודה על כל קנייה של 125 שקל בשופרסל (גם אונליין) ו־BE, לעומת שימושים רגילים שמזכים בנקודה על כל 250 שקל. מחזיקי פליי קארד פרימיום, שעד כה קיבלו נקודה על כל 190 שקל, ייהנו גם הם מיחס המרה משופר - נקודה על כל 95 שקל ברשתות הנ"ל.

 

אל על חתמה על הסכם דומה גם עם חברות הדלק סונול ודור אלון, שבתחנותיהם יוכלו מחזיקי כרטיס פליי קארד לתדלק ולקבל נקודות ביחס משופר.

 

השמיים נפתחו, וגם הארנק של הישראלים

ההטבה החדשה היא עוד תוצר של התחרות שנוצרה לפליי קארד עם השקת כרטיס מקס פליי. כזכור, מקס מציעה שימוש בנקודות בכל חברת תעופה לעומת כרטיס הפליי קארד שמציע המרת נקודות רק באל על.

 

התחרות בין חברות כרטיסי האשראי על הטבות בטיסות לחו"ל חשפה את הנקודה הרכה של הישראלי, שמאז מדיניות השמיים הפתוחים וכניסת חברות הלואו־קוסט נוסע לחו"ל בתדירות גבוהה - כאשר הקריטריון המרכזי לטיסה היא עלותה, לא בהכרח היעד.

 

מחזיקי כרטיס האשראי של שופרסל שירצו להצטרף למסלול תעופה ייחודי במועדון שופרסל, שישלב בין הטבות המועדון לבין צבירת נקודות באל על, יצטרכו להנפיק כרטיס חדש שיושק ברבעון הראשון של 2020. יחס המרת הנקודות פחות טוב מאשר בפליי קארד: נקודה על כל 175 שקל קניות בקבוצת שופרסל, ונקודה על כל 350 שקל קניות מחוץ לרשתות הקבוצה. הכרטיס יהיה חוץ־בנקאי בהנפקת כאל, ויעלה 15.9 שקל בחודש.

 

"מזון ופארם הם בין ההוצאות הגבוהות ביותר בכרטיס האשראי במשקי בית, והיה לנו חשוב לאפשר ללקוחותינו ליהנות מיחס צבירה אטרקטיבי גם על מרכיב חשוב זה בהוצאות", אמר ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ופליי קארד.

 

למועדון הנוסע המתמיד של אל על יותר מ־2 מיליון חברים בישראל ובעולם. למועדון האשראי פליי קארד הצטרפו עד כה 330 אלף לקוחות.