WhatsApp FaceBook send e mail

קסטרו מתייעלת: סוגרת את אתר לאדילה ורשת אקססורייז

מאת נווית זומר
31.12.19

קבוצת קסטרו ממשיכה להתייעל. הקבוצה תסגור את אתר האופנה לאדילה שאותו רכשה לפני פחות משנתיים תמורת כ־3 מיליון שקל. בנוסף תסגור את רשת אקססורייז, שאותה הביאה הודיס למיזוג. הודיס רכשה את אקססורייז לפני 4 שנים תמורת 5 מיליון שקל מידי אייל פישמן.

 

הרשת, שמקורה בסין, צברה הפסדים, בין השאר בגלל קשיים בהתאמת הקולקציה, שהוכתבה על ידי החברה־האם, לקהל הישראלי. בשיאה הפעילה הרשת 18 סניפים, אך נותרה היום עם 11 בלבד. כמחצית מהסניפים, בעיקר אלה שנמצאים במיקומים טובים, יוסבו לסניפי רשת האיפור קיקו שנמצאת בזיכיון של קבוצת קסטרו הודיס, והיתרה יוחזרו לידי הקניונים.

 

אתר האופנה לאדילה הציע מודל ייחודי, לפיו הלקוחה משלמת רק אחרי 48 שעות שבהן היא מתנסה בבגד. אם החליטה להחזירו או להחליפו, המוצר נאסף מביתה על ידי שליח ללא חיוב. העלות הגבוהה של הפעלת האתר ומחזור המכירות הנמוך הסבו הפסדים מתמשכים.

 

לאור הקשיים שחווה קסטרו על רקע המשבר בענף האופנה הוחלט לסגור עסקים שאין להם פוטנציאל להגיע למחזור שנתי של 100 מיליון שקל.