המהפך בשרונה מרקט בבעלות החדשה של ביג ומגה אור יוצא לדרך.
איתן בר־זאב, יו"ר ביג, הורה להסיר את כל הדוכנים הפועלים כיום לאורך החלל המרכזי של שרונה מרקט, בהם של השף משה שגב, שמבשלים בתחומי הדוכן ולכן נזקקים לקולטי אדים גבוהים המסתירים את חלל השוק ומשרים לדברי בר־זאב אווירה דחוסה, ובאים על חשבון מקומות ישיבה לאכילה. זאת בניגוד למדיניות של משפחת גינדי, בעליו הקודמים של המקום, שפעלה לדחוס כמה שיותר דוכנים, בסך הכל כ־20, כדי למקסם את ההכנסות משכר דירה.
למנכ"ל שרונה מרקט החדש מונה איתי אלדר, שניהל בהצלחה את ביג פאשן נצרת. לפי התוכנית החדשה הדוכנים שבכל זאת יפעלו בחלל השוק יוגבלו לגובה של עד 110 ס"מ בלבד וישמשו רק לישיבה ואכילה.
לבעלי הדוכנים יוצעו חנויות צדדיות שכיום אינן מאוישות, ובהן יתבצע הבישול. גם דוכנים אחרים שלא מוכרים אוכל, כדוגמת דוכן הפרחים הגבוה, בוטלו.
בר־זאב אמר ל"ממון": "הוריתי לאנשיי שלזמן לא מבוטל לא מעניינת אותי התשואה. גם אם לא נרוויח, צריך לסדר את המקום פיקס. בגינדי דחסו כמה שיותר במעברים. ספרתי כשקנינו את המקום 640 כיסאות ל־2,000 מבקרים ביום. זה לא הגיוני. אפילו את ה'סקיי לייט' בתקרת השוק (הפתח בתקרה, נ.ז) לא רואים היום בגלל הדוכנים הגבוהים. כל החלל יתנקה מדוכנים".
בנוסף יוצע לשפים כדוגמת חיים כהן, רותי ברודו ולמסעדת לונא מנצרת להקים במרקט מקומות הסעדה, כולל השטח שיתפנה של סניף סופר־פארם בחזית השוק, שנפתח בעבר בשטח של מעדניית פושון שנסגרה. זאת לאחר שרשת הפארם הודיעה כי בכוונתה לצאת מהמקום. המטרה בצעדים היא למשוך קהל תל־אביבי שלא פוקד כיום את השוק.
בנוסף, ישווקו כרטיסיות לטעימות במגוון נקודות מכירה בשרונה מרקט וכן יתבצעו פעולות שיווק ותוכן רבות.
במקביל פועלים הבעלים החדשים להשיג הסדרי חניה זולים לבאי השוק: מ־6 בערב ובשישי־שבת תעלה החניה כ־15 שקל עד הבוקר למחרת.