'פליבג', אחת הסדרות הגדולות של זמננו, התחילה בתור מחזה שכתבה פיבי וולר־ברידג' וביימה ויקי ג'ונס. עכשיו השתיים שוב משתפות פעולה (וולר־ברידג' מפיקה ומשחקת תפקיד משני וג'ונס כתבה), בסדרה חדשה ומסקרנת של OBH: גבר ואישה מסמסים זה לזה את המילה nuR ואז יוצאים להרפתקה. למה? איך? מה הקטע? חבל על הספוילרים, רק נאמר שאם אהבתם את השנינות של 'פליבג' או 'להרוג את איב' וחסרה לכם דרמה־קומית (למי לא), זה בדיוק בשבילכם. (הסדרה עולה ביום א', 4.21)
בזמן שהטלוויזיה האמריקאית חיפשה הפוגה מהעיסוק המתיש בדונלד טראמפ, 'הטובות לקרב' הסתכלה לו ישר בעיניים ולא מיצמצה. הסדרה המעולה, שהתחילה כספין־אוף של 'האישה הטובה' ומי זוכר את זה עכשיו, חוזרת עם פרקים חדשים בעלילות דיאן לוקהארט המופלאה ומשרד עורכי הדין הכי לוחמני בשיקגו, בדיוק בזמן לקראת התחממות הבחירות לנשיאות. (עונה 4 עולה ביום א', 12.4, רק ב־yesEDGE ובווי־או־די)
לא צריך ללכת רחוק כדי למצוא חומר טוב לסדרות נוער עתירות אקשן, אהבה ופאתוס. פלמ"ח מרכזת את כל השמות הכי אפ־אנד־קאמינג - מיעל שלביה דרך עומר חזן ועד אלונה סער - לסדרה חדשה שמתרחשת במחנה אימונים סודי של הפלמ"ח ומציגה לנו את נקודת המפגש בין 'השמינייה' ל'שיר הרעות'. (הסדרה עלתה השבוע)
'ארגו' עזר לכולם להפנים שבן אפלק הוא במאי מצוין, אבל מי ששנתיים קודם ראה את החדות והכישרון שהפגין ב'גנב עירוני' הבין את זה כבר אז: מעשיית פשע קשוחה ומרתקת על חבורת שודדי בנקים בבוסטון, בכיכובם של תותחים כמו אפלק, ג'ון האם, ג'רמי רנר, רבקה הול ובלייק לייבלי. עשר שנים אחרי, וללא קשר לקורונה, אפשר להגיד בשקט: כבר כמעט ולא עושים סרטים כאלה יותר.
עכשיו עם להיט הסטרימינג 'יהלום לא מלוטש' זה שוב באופנה להגיד שאדם סנדלר הוא אחלה שחקן ולא סתם מצחיקן פלוצים, אבל זה תמיד היה נכון. וזה נכון במיוחד בפנינה הזאת שמסתתרת בנטפליקס עם סנדלר, בן סטילר כאחיו ודסטין הופמן כאביהם הנרגן - כולם כמשפחה ניו־יורקית יהודית להפליא בסרט הכי טוב של וודי אלן בשנים האחרונות, שוודי אלן לא ביים. במקום, הפרחים מגיעים לנח באומבך ולקאסט המופלא.
כשערוצי הספורט בעולם עוברים לנוהל נוסטלגיה, אין מאנצ'יז ספורט טוב יותר מסרט על ימי השיא של דייגו ארמנדו מראדונה. מההתחלה בארגנטינה דרך ימי השיא בנאפולי ובמונדיאל מקסיקו האגדי, ועד ההתמודדות עם תופעות ההערצה המטורפות והנפילה הבלתי־נמנעת. הכדור הכי טוב נגד הקורונה הוא עדיין זה שנכנס ב־68' לשער של האנגלים.
סדרת התחקירים חזרה לאחרונה לעונה שנייה שכולה סיאוב תאגידי וניצול הציבור על ידי בעלי הון, שלא נפסק גם אם תשומת הלב של כולם נמצאת במקום אחר לגמרי. כל פרק מפרק עוולה אחרת וכדאי מאוד לצפות בפרק שצולב שתי וערב את ג'ארד קושנר ואת חברת הנדל"ן המשפחתית. עדות אחר עדות מתארת התעללות אכזרית וצינית בדיירים האומללים של ה־מקורב לנשיא ארה"ב (שבעצמו כיכב בעונה הקודמת). אם הם לא ייפגעו מהקורונה, שלא יצפו לסיוע בשכר הדירה.
כל מה שיש להגיד על 'סליחה על השאלה' נאמר: החשיבות החברתית שלה, האופן שבו היא מקדמת הבנה וסולידריות, הצורה החכמה שבה היא פועלת על בלוטות הרגש. עכשיו תוסיפו לזה גם ילדים חמודים, חכמים ורגישים עם נסיבות חיים מעניינות ושונות, וקיבלתם פצצת אנושיות שמזכירה לנו שיש בעולם עוד דברים חוץ מקורונה. (התוכנית עלתה השבוע)
ערב צח ערב זך! אחרי יותר מ־02 שנה, בחסות האווירה האפוקליפטית, חבורת 'קומדי סטור' המקורית מתאחדת לפרקים חדשים ברוח התקופה. הדמויות אותן דמויות, הנושאים מעודכנים, והמטרה היא אחת: לעזור לנו לעבור את הימים הקשים האלה בעזרת חיוך על הפנים ופריטה על מיתרי הנוסטלגיה. חום־ונה? לא! קור־ונה!