WhatsApp FaceBook send e mail

מנכ"ל הייטקזון מתנצל: "שירות הלקוחות שלנו קרס"

מירב קריסטל
31.08.20

לקוחות מועדון הצרכנות הייטקזון מתלוננים על חבילות שמאחרות ומענה איטי או חסר בשירות הלקוחות. "הזמנתי מוצר עם התחייבות למשלוח תוך 5 ימים. עברו 10 ימים ועוד לא הגיעה החבילה. שלחתי מיילים, הודעות בפייסבוק ובווטסאפ ואיש לא חוזר אליי", סיפרה ל"ממון" לקוחה. בעמוד הפייסבוק של החברה יש תלונות דומות.

 

מנכ"ל החברה המשותף, נועם בוסידן, שלח לחברי המועדון הודעת התנצלות במייל וציין שמספר ההזמנות עלה מאלפי הזמנות לעשרות אלפים ומערך השירות קרס. "זה נראה כאילו כל מי שלא נוסע לחו"ל מפצה את עצמו באיירפודס או בטלוויזיה חדשה. קצב ההזמנות משוגע ביחס לקיץ שעבר, ופשוט פישלנו ולא הצלחנו להדביק את הפער".

 

לדברי בוסידן, המכירות ומספר פניות השירות עלו פי שבעה ביולי. "הספקים שולחים בעצמם וקשה לנו לשלוט בזה, יש עליהם ועל חברות השליחויות עומס. כבר שבוע וחצי אנחנו לא מפרסמים דבר כדי שאנשים לא יגיעו לאתר ולא יקנו. נשיב את דמי המשלוח ללקוחות ונפצה על העיכוב".