רשת ויקטורי, שמפעילה כיום חמש חנויות בתל־אביב, מסתערת על העיר ותפתח בקרוב עוד שמונה סניפים חדשים ומשודרגים. אייל רביד, מנכ"ל הרשת והבעלים, אמר כי עד סוף 2022, מספר הסניפים בת"א יעמוד על 20, והיעד הוא להיות הרשת העירונית הכי גדולה בה.
מדובר בפורמט חדש בשם "ויקטורי בסיטי" ־ חנויות של 250־400 מ"ר. לדברי רביד, הסניפים יהיו בסגנון "סופר יודה", ויהיו בהם גם קצבייה, ירקנייה וכל השילוט יהיה אלקטרוני, כולל שלטי התצוגה למחירי המוצרים. לדבריו של רביד המחירים יהיו סבירים.
הרשת כבר חתמה על הסכמי שכירות ברחובות ויצמן ואלנבי במקום שני סניפים של סופר־פארם שנסגרו לאחרונה. בנוסף תתמקם הרשת בשוק הפשפשים, באחד העם 54, ביהודה הלוי 40 ובבית האופרה הישן ברחוב הירקון במקום שני סניפי בנק שנסגרו.
הרשתות העירוניות הפכו להיט בקרב קמעונאי המזון, מאחר שהרווחיות והמחירים בהן גבוהים יותר לאור העובדה שהציבור הישראלי, במיוחד לאחר הקורונה, מעדיף לרכוש קרוב לבית, ובעיקר בת"א שבה הצרכנים רגישים פחות למחיר ויותר לנוחות ולנראות של הסניף.
פעילים בנדל"ן מסחרי בעיר אומרים כי התחרות כיום של רשתות המזון והפארמים על כל נכס שמתפנה, העלתה את שכ"ד הדירה בהם.